De ce imi iubesc tara "Moldova" !!!

Posted by Ion Calalb | Etichete: ,

De un timp in coace multi se intreaba de ce iti iubesti tara. Si iata a venit timpul sa imi spun parerea mea la aceasta intrebare.
Pai e pacat sa spui ca numi iubesc tara, iata de ce:
  1. Noi suntem unicul popor unde avem Mercedes dar dormim intr-o "kibutca" vai de capul ei.
  2. Numai la noi in tara daca nu ai mai multi de 99 de cumatri, pai inseamna ca nu esti gospodar.
  3. Numai la noi in tara cind intrebi pe cineva ce faci, poti primi un raspund de asa ceva: Ma f..t.
  4. Suntem mi se pare ca unica tara unde traim din aceea ca vindem, dar cel mai interesant ca nimeni nimica nu produce.
  5. Facem nunti mari cu invitati speciali, ca apoi din banii care ii facem la nunta sa dam datoriile.
  6. Suntem natiune unde nu stim sa platim impozetele, si dupa asta spunem: da ce a facut tara pentru minte ca eu sa platesc impozetele
  7. Suntem o tara unde majoritatea au telefoane de cel putin 150 Euro, dar salariu 100 $
  8. Suntem tara unde televiziunea nationala este postul de televiziune transmis in toata tara, dar nimeni nul viziuneaza.
Si cum sa nuti iubesti tara? Nu inteleg !



0 comentarii:

loading...
loading...
Related Posts with Thumbnails