Atentie , nu umbla ca te poti pierde . .

Posted by Ion Calalb |


Geanta este cel mai pretios accesoriu inventat vreodata.(Asa spun femeile) Pretios ? nu, pentru ca ar costa o suma fabuloasa de bani, pretios pentru ca femeile nu se pot lipsi de geanta,Sa te fereasca dumnezeu…sa deschizi geanta unei femei, pentru ca ai sa gasesti in ea cele mai ciudate obiecte, de care, cu siguranta, nici macar nu ai auzit! Vorba din batrani spune ca : in geanta unei femei nu este niciodata ordine. Pai cum sa fie? Nici daca ar avea 100 buzunarase nu ar fi, pentru ca la fiecare cinci minute au de cautat ceva in geanta, in consecinta, continutul buzunaraselor va fi desertat… la fiecare criza de nervi. De ce spun asta,? Azi veneam la serviciu si sa intimplat ca o domnisoara a scapat geanta din mina si sa imprastiat totul pe drum, si eu am incercat sa o ajut sa adune, dar cind am finisat am ramas socat ce se poate de gasit intro geanta mica :de 20 cm pe 10 cm, destul de micuta :) : servetele umede, servetele normale, servetele pentru ochelari, ochelari, ruj, gloss , esarfa, manusi, mini capsator, marker, pix, mini-agenda, portofel, portofel carduri si acte, si un lac de unghii , si multe chei. Si tot am senzatia ca ea a uitat ceva! De fiecare data, cand o fata cauta ceva in geanta, efectiv nu gaseste lucrul respectiv. Si dupa ce am strins toate obiectele de pe strada ia am mai spus ca asta nui tot, mai are si alte lucruri in buzunarele de le palton, dar a mai glumit ca buzunarele is multe. Si de aici apare intrebarea: de ce se spune ca noi (barbatii) suntem tare dezordonati.

0 comentarii:

loading...
loading...
Related Posts with Thumbnails