Fete fumatoare . . .

Posted by Ion Calalb |



Eu sunt o persoana care nu fumeaza si care in viata mea nu am tras nici un fum, si nu imi pare rau si chear sunt mindru de asta, dar articolul de azi nu este despre mine , ci despre fetele care fumeaza. Pentru inceput va intreb: vati sarutat cu vrio persoana care fumeaza? va placut? nu cred ca da! Si ce ati simtit atunci cind ati gustat din sarutul cela? de parca saruti o iapa. Eu deodata imi cer scuze de la fete dar asa si este, si nu numai la voi fetelor dar la toti care fumeaza, dar la voi e alta istorie. Voi sunteti viitoarele mame, si ce urmasi o sa aveti daca fumati? Nu cred ca fumatul va da o oarecare avantaj sau ce se mai spunea inainte : te face mai tare. La un timp mergea vorba ca fumatul ajuta la slabit! Prostii, fumatul ucide, si nu numai viata dar si va face mai putin atragatoare. Asta e parerea mea si daca cineva este deacord cu mine va rog sa ma sustineti, dar daca nu ,v-as ruga sami dati dovezi ce arata opusul. Cineva ar spune ca sunt un inapoiat, sa fie asa? Doar voi puteti spuna asta. Dar eu cred ca daca copilul meu se va naste, sa aiba o mama sanatoasa care nu a fumat , sau cel putin nu a fost o fumatoare activa, dar si cei pasivi nu sunt mai buni dar asta e tema pentru alta discutie. Toate parerile sugestiile si propunerile referitor acestei teme v-as ruga sa le lasati aici ca toti sa va afle parerea.



____________________________________________________
Cercetătorii, ăia mulţi şi deştepţi, dar pe care nu apucăm niciodată să-i cunoaştem, spun că fumătorii cheltuie mai puţini bani pe sănătatea lor decât cheltuie persoanele fără vicii, sportive, sănătoase. De ce? Pentru că trăiesc mai puţin :-)

1 comentarii:

  1. Albert V. spunea...:

    Nu te forteaza nimeni sa te duci cu fumatoarele. Dar daca vrei un comentariu....

    Preferi o tipa care se drogheaza, pentru ca nu iese fum si nu miroase? :))) Una care ia pastilute sau isi pune timbru pe limba, dar tu nu vezi si nu stii? Una care-ti cauta prin buzunare, te vorbeste de rau pe la spate si se saruta cu prietenul tau, gusta altceva decat tigara, dar tu nu stii? :)))

    Fumatul este la vedere si fumatorii nu se ascund. Nu au tactica pisicii. Nu-ti place de ei, nu te apropia. Poate nici lor nu le place mirosul tau. :)))

    Dragule, fetele care se respecta fumeaza, se spala pe dinti si se parfumeaza :) Fetele care fumeaza se spala mai des decat nefumatoarele :) Dupa unele femei fumatoare alearga carduri de barbati, inclusiv nefumatori! Pentru ca se uita la calitatile lor si le pasa mai putin de fumat.
    O femeie desteapta si cu vointa se poate lasa de fumat, dar una proasta si nespalata nu va deveni mai desteapta, mai curata si mai eleganta :)))

    Crezi ca daca te indragostesti iti pasa ca fumeaza? Ai sa vezi si ai sa crezi! :)

    Fumatul, ca si indragostirea, sunt greu de invins :((
    Te-a pupat una cu sila, care-i problema ta? :)))

    Fumatul este o deprindere proasta! Nu fumaţi! Fumatul este păcat, dar nu este un pacat menţionat in Biblie. Acolo sunt trecute alte pacate, mai periculoase.

    Starpiţi-le pe acelea si apoi ne-om apuca crancen de fumatori! :))) Eu primul mă înscriu!

loading...
loading...
Related Posts with Thumbnails