America ataca!!!

Posted by Ion Calalb |


Se spune ca daca se va incepe al treilea razboi mondial pai va fi sfirsitul lumii.
Eu nu stiu din care motiv se poate sa se inceapa dar am sa va spun parerea mea:
Deci cine poate sa inceapa al treilea razboi mondial? Pai el deja sa inceput. De ce spun asta?pentru ce se incepe un razboi? Pentru cucerirerea unor noi teritorii sau bogatii. Cei care am inceput razboiul este USA. De ce spun asta pentru ca sa ne gindim singuri: limba romina cu dialecte engleze, filme americane, Mcdonalds, work end trevel, stil de viata. Acesta si este cucerirea unor moi teritorii si bogatii fara arme si violenta. Se intreaba - nu este asta un razboi de cucerire?
Ce parere aveti?

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...:

    parerea mea e ca nu stii ce scrii in 1 rind in al 2-lea

  1. Anonim spunea...:

    deja ei neau cucerit si fara lupte,nui destul ca linba noastra ce o vorbim in tara e spurcata de rusa,mai este si cuvinde provenite din engleza ca de exemplu:uauuuu,cool,gamburgher,ok,etc.

loading...
loading...
Related Posts with Thumbnails