Darea de seama anului 2009 . . .

Posted by Ion Calalb |


Anul 2009 a fost un an plin de intimplari, cit minunate atit si mai putin minunate. Dar pentru acest blog a fost un an plin de schimbari: In primul rind am schimbat design-ul, si apoi am reinceput sa scriu in el, am gasit noi prieteni care sustin acest blog, cu diferite materiale, idei propuneri. Sper ca in 2010 a continui sa va aduc cele mai interesante lucruri care le are aceasta lume dar fara politica. Am incercat sa va aduc cele mai frumoase momente si cele mai vesele, asa ca No comment , dar asta nui tot.
Anul 2010 o sa fie un am mai productiv. Si asta o voi face cu ajutorul vostru, am doar nevoi ca sa intrati pe blog si sa lasati comentarii, ca fiecare comentariu pentru mine este un stimul de a mai continua sa mai scriu.
Un an mai productiv. :)

1 comentarii:

  1. alexa spunea...:

    Da, bravo Ion, inrtr-adevar ai stiut si stii mereu cum sa faci ca sa ne uimesti cu cite ceva,sa ne aduci cit de cit citeva zimbete,sau chiar si raspunsuri la unele intrebari...deja logik daca cineva a fost sau este curios de unele lucruri care nu putem gasi usor raspunsuri. Asa ca succese in noul an...si asteptam cite mai interessante idei pentru a le vedea cu totii. ;)

loading...
loading...
Related Posts with Thumbnails